תקציר יחידת-הוראה

הדף הראשי של הקורס

  • Poll Everywhere הינו פלטפורמה ליצירה וביצוע של סקרים בזמן אמת, המשמשת צוותי הוראה בכיתה לצורך איסוף מידע מהסטודנטים, הגברת הלמידה הפעילה ומאפשרת השתתפות פעילה של כל הלומדים בכיתה, גם אלה שלרוב יבחרו לא להביע דעה ועמדה בשיעור בצורה פתוחה. המשתתפים עונים על הסקר באינטרנט באמצעות המכשיר שברשותם (טלפון חכם, מחשב או טאבלט). מיד עם סיום הסקר מתאפשרת הצגה של התוצאות, אשר מעודדת דיון ושיח כפעילות המשך. הפלטפורמה מאפשרת גם שילוב של משחוק בלמידה, על ידי הכנסה של אלמנטים של תחרות וצבירת ניקוד.

    הכלי מעשיר את דרכי ההוראה בכיתה ומאפשר לסטודנטים לבחון את הבנתם בחומר בדרכים שונות. הוא מסייע לצוות ההוראה לקבל משוב מידי על מצב הלמידה, מידת הבנת החומר והצורך לחזור ולהסביר נושאים בהם התגלו קשיים. הוא נותן לסגל ההוראה הערכה בזמן אמת  ומציף את הצורך בשינויים והתאמות במבנה השיעור ותוכנו לקהל השומעים.

    הפלטפורמה של Poll Everywhere היא כלי טכנופדגוגי נוסף שהמרכז לקידום הלמידה וההוראה משלב בסל הכלים לטובת הוראה ולמידה החל מסמסטר זה. לשילוב הכלי באתר המודל שלכם אתם מוזמנים לבחור בו בתפריט המשאבים והפעילויות הזמינים בכל יחידת לימוד.