תקציר יחידת-הוראה

הדף הראשי של הקורס

  • Gradescope היא פלטפורמה המשמשת להערכת למידה, המבוססת על טכנולוגיה מובילה כדי לתת פתרונות לארגון, אחסון, בדיקה והחזרת משובים לעבודות סטודנטים. הכלי מתאים למטלות, שיעורי בית מקוונים, פרוייקטים של תכנות ומבחנים. מעבר לכך שהפלטפורמה מאפשרת בדיקה רוחבית נוחה עם מחוונים מסודרים ואחידות במשובים, היא גם מעודדת זיהוי מגמות וניתוח נתונים סטטיסטיים.

    המערכת מספקת לצוות ההוראה תמונה רחבה וברורה אודות מצב הלומדים, ובתוך כך מבט על רמות השליטה בידע. כך למשל, על סמך התוצאות שהתקבלו ניתן לחדד ולהתאים את אופן הציינון ולהתאימו למגוון הרחב של תשובות התלמידים. יתרון נוסף נוגע לאפשרות לערוך בדיקה וציינון של החומרים במקביל על ידי מספר אנשי צוות, ובכך להקל וליעל תהליכי בדיקה בקורסים מרובי משתתפים. בהמשך לכך, על מנת לאפשר עקביות בבדיקה, הפלטפורמה נותנת פתרון ליצירה ותחזוקה של מאגר הערות ותגובות שיתופי לצוות ההוראה.
    אנו משלבים את הפלטפורמה במאגר כלי הלמידה וההוראה המתוקשבים של הטכניון בסמסטר זה במסגרת פיילוט ונשמח לסייע לכם לשלב אותו במסגרת הקורסים שלכם. השימוש במערכת אפשרי מתוך המודל ויכול לשמש למגוון רחב של קורסים וסוגי מטלות. במידה ואתם מעוניינים לבחון את האפשרות, אנא פנו אלינו ונשמח לסייע.